Meglettek a kézifékbetétek, össze is raktam őket egy két bőr becsípést elszemvedtem a rugóktól de ez tanulópénz. Beraktam a kézifékkötél bekötéséhez szükséges "hattyút" is (ezért köszönet sleepair-nek) amit kifejezetten bogárhoz csinálnak hogy a bogáron is működjön a kézi ezzel a rendszerrel. Bowdenen lehet hogy rövidíteni kell egy cseppet majd.
Aztán jött a méregetés legózás! Felpróbáltam egy felnit hátra meg felraktam a sárvédőt pár csavarral hogy legalább fentlegyen igaz kicsit lógott rajta de a lényeget lebírtam szűrni belőle. Hátul ha nincs fent pogácsa akkor jó lesz de ha berakom a pogácsát alá akkor kilóg egy kicsit :) a rend őreinek lehet nemtetszene majd a a dolog. Ha nemrakom fel a pogácsát akkor meg a tőcsavar lóg ki a felniből mint egy rallys zsigulin az nempálya. Vagy pogácsa vagy tőcsavar rövidítés.
Eljátszottam ezt a játékot elöl is. Elöl talán jobb a helyzet mert pogácsa nélkül nem lóg ki és a tőcsavar sem hosszú. Sőt ha előről nézem még lehet elmenne 1 centis pogácsa is, de majd ha rajtalesznek a gumik és felrakom fixre a sárvédőket ujrapróbálok mindent és megszületik a végleges. Elöl kérdés még a gólyaláb spirálrugója is ahogy nézegettem méregettem karcos a gyárival nagyon talán ha 5 mm van a felni pereme és a spirál között. Ráadásul ha ültetni akarom elöl márpedig akarom akkor nincsmese a gyári gólyalábnak menni kell belőle.