INFO

Ha bármi kérdésed, észrevételed van írj a wirellll@gmail.com címre.

Friss topikok

  • nagybub: Szia! Féknyereg vásárlásánál tartok.. Látom te is 944-es fékeket tettél/újítottál fel. A normál b... (2014.12.22. 22:07) Up++
  • KicsiRicsi: SEAT végig nagy betű, mivel egy rövidítés... :) (2013.04.30. 16:42) Felületkezelés

++

MatroX 2014.01.30. 18:40

Régen jártam a blog környékén. Voltak dolgok amik hátráltattak meg az ünnepek is itt voltak elmúlt szép volt jó volt de nyáron menni kellene már az autóval! :)

Ami azóta alakult az az elsőfutómű méghozzá egy porsche 924 gólyalábat szabtak át nekem bogárhoz állítható magasságú(Gewinde), gátló átalakítva bogár súlyhoz képest vagyis egy kicsit keményebbre. Nem pont azért lett 924 alkatrészből mert hogy porsche csak a gyáriak nagyon rossz állapotban voltak és abból nem lehetett volna kivitelezni ez meg kapóra jött mert volt itthon és egyforma paraméterekkel bír a dolog csak a gátló volt más, sőt! még a felső csavar a tengelycsonknál vesefuratos így lehet adni dőlést is a keréknek. Kormányösszekötőm még nincs meg ezért nincsenek fent a kereke ha az megvan akkor már gurul a gép.

20140130_175717.jpg

20140130_175854.jpg

20140130_175833.jpg

Amit még mostanában csináltam talán a leglátványosabb a műszerfal beszerelése. Sokat szenvedtem vele mert sehogy sem akart a helyére menni egyedül de sikerült, kábel átvezető gumik idegesítettek a legjobban mert a felét elkavartam valahova a másikfelét meg nem tudtam beazonosítani hogy hol volt de vélgül meglett. Szép repedés mentes :P

20140130_175723.jpg

Kábeleket elrendezgettem az orrában, beraktam a kuplungbowdent, gázbowdent, pedálsort de azt ahogy érzem úgyis kiszedem még, főfékhenger fékcsövek és pár apróság. Tatitól beszereztem egy elektronikus gyujtás remélem beválik.

20140130_175917.jpg

20140130_180417.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vwbug.blog.hu/api/trackback/id/tr375790387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása