INFO

Ha bármi kérdésed, észrevételed van írj a wirellll@gmail.com címre.

Friss topikok

  • nagybub: Szia! Féknyereg vásárlásánál tartok.. Látom te is 944-es fékeket tettél/újítottál fel. A normál b... (2014.12.22. 22:07) Up++
  • KicsiRicsi: SEAT végig nagy betű, mivel egy rövidítés... :) (2013.04.30. 16:42) Felületkezelés

Pangás

MatroX 2011.04.10. 21:20

Nem sok történt azóta szinte semmi. Rajzáson voltam hétvégén Martintól szereztem egy töltésmérőt meg egy hőfokmérőt. Megtakarítottam mind a kettőt. Töltésmérőt szétszedtem mert az üvege elég ramaty volt. Csináltam bele újat plexiből, nagyon jó lett és lefújtam még az üveget tartó karimát feketére mert ütött kopott volt. Kitakarítottam aztán rakom össze, remélem hogy működik is ha már ennyit bajlódtam vele , de majd leteszteljük a héten. Más dolog hogy kiderült hogy a lendkerék ami a blokkhoz volt az nem 200-as hanem 215-ös vagyis abban a hiteben éltem hogy az de megmértem és nem(Tanulópénz). Ha minden igaz lesz 200-as lendkerék. Kuplungtárcsa elvileg kész van csak el kéne hoznom. Hengerfej ügyben úgy néz ki hogy még lehet a jövőhéten lesz valami de nem akarom elkiabálni úgyhogy egyenlőre ennyi. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://vwbug.blog.hu/api/trackback/id/tr302815387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása